donderdag 27 maart 2008

Nou, daar istie dan. FITNA, HET FILMPJE

Zojuist gezien op het nieuws. Geert Wilders’ FITNA, HET FILMPJE is uit. Mogen we nu dan ein-de-lijk over tot de orde van de dag?

www.nu.nl/news/1499739/10/Film_Wilders_op_internet_gezet.html

STOCK BAGGER Op het moment van plaatsen van deze bijdrage heb ik de film nog niet in zijn geheel gezien, maar wat ik al voorbij heb zien komen bevestigt mijn vermoeden van stock-materiaal bagger gecombineerd met koranverzen. Incha Allah zal ik later nog een bespreking aan FITNA, HET FILMPJE wijden, waarbij ik NIET inhoudelijk zal ingaan op dit filmpje maar zuiver en alleen op de structuur (die niet veel soeps is, zo lijkt het).

SHOCKING BAGGER Het filmpje bevat uiterst schokkende beelden. Maar ja, wat moet je er mee? Beelden van dezelfde soort heb ik ook gezien bij het bekijken van unedited footage van een documentaire van Bud Wichers over wat Israël heeft uitgehaald in Palestina: hopen rottende lijken, krioelende maden. What else is new? Nothing.

Updated 29-MRT-2008
liveleak.com NEDERLANDS
liveleak.com ENGLISH
video.aol.com ENGLISH
DOWNLOAD FITNA (.AVI) NEDERLANDS
DOWNLOAD FITNA (.AVI) ENGLISH


UPDATE D.D. 13 MEI 2013:
liveleak.com ENGLISH (New Version 4-4-2008)
liveleak.com NEDERLANDS (Nieuwe Versie 4-4-2008)
vimeo.com ENGLISH (unedited)
nl.wikipedia.org/wiki/Fitna_(film)
en.wikipedia.org/wiki/Fitna_(film)
imdb.com/title/tt1198399

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.